2009 - Ett år med nya utmaningar?

Året har ju pågått i drygt en månad redan, men man undrar ju ändå vad som komma skall.... så mycket varsel o konkurser som man läser om i tidningarna nu så är det inte så kul! Värsta lågkonjukturen som säkert inte har nått botten än! Men för min del så känns det som mitt arbete blir kvar ett tag till.

Mitt 2009:
Har ju redan fått en 15-åring i familjen, tänk vad tiden går!!
Hade ju hoppats på att Buster skulle fått bli pappa nu i vår, men när tiken kom hit så sa hon ifrån, så så blev det med det! Bättre lycka nästa gång.... ;o)
På lördag fyller Y år... då blir det väl kalas kanske... eller så inte.
Å vad jag längtar till att solen ska börja värma lite mer om dagarna, skönt att ta skotern o sitta på en is o pimpla....
Sen är det visst 2 jag känner som fyller 50 i mars o april... undrar om de ska ha kalas?
Något som jag ser fram emot i alla fall är när vi ska åka till Bryssel i maj, kul!
Sen blir det ju sommar o båten ska i Storsjön igen... hoppas på mycket sol o värme!
Hösten är ju fin med alla färger... åsså fyller T tonåring i augusti!
Ja det finns en hel del att se fram emot... men framför allt så är det ju här o nu som är viktigast!!

Carpe Diem!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits